Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 14:50:19 +0200

Tere!

Muhu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09550 aadressile Saare maakond, Muhu vald, Raugi küla, Kiviaia 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Mahasõidu kavandamine riigi maanteelt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27212937>  (menetlus nr: 
466453), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Muhu Vallavalitsus) või menetleja (LUDVIK MÕTLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister